Föräldramedverkan

Vad kul att du och din familj valt vår skola!

Granbergsdals skola är en friskola där barnen och eleverna med familj står i centrum. Att våra barn är vår prioritet kommer du märka genom att vi fokuserar på mindre grupper och fler pedagoger i verksamheten.

För att kunna ha dessa fina förutsättningar tar vi hjälp av föräldrar både när det gäller städning av våra lokaler och det vi kallar fixardagar. Varje familj har egna städdagar under terminens gång där lokalerna städas, städlistor finns här på skolans hemsida. På våra fixardagar hjälps vi åt med allt från sopning av skolgårdar till reparationer och uppfräschning av lokaler och hus. Det är vi föräldrar som ansvarar för både utomhus- och inomhusmiljön. Alla är med och bidrar med det de kan.